петък, 6 май 2016 г.

Елън Банда-Ааку - 06.05.1965 г.







„Добрата история за мен е тази, която ме кара да продължавам да мисля за героите, далеч след като съм затворила последната страница.”

„Писането е много субективно и самотно занимание. Концентрирайте се върху него и му отделяйте необходимото време. В края на деня, това е вашият текст, вашата история и трябва да поемете отговорност за нея, а не да разчитате и да чакате помощ от някого другиго.”

„Израснах в Замбия, заобиколена от книги, макар че не бях голям читател. Въпреки това, обичах да си измислям и да разказвам истории на приятелките си. Може би тази страст се прероди в желанието ми да пиша.”
~~~~~~~~~
Снимка: https://maaretta.wordpress.com/2015/10/05/i-have-secrets-i-wont-share-patchwork-by-ellen-banda-aaku-describes-unflattering-sides-of-human-nature-mild-spoilers/

Няма коментари:

Публикуване на коментар