четвъртък, 19 май 2016 г.

Джеси Макензи - 19.05.1970 г.





„Да напишеш първия си роман е страховито преживяване, почти толкова, колкото да ти опрат пистолет до главата и да те изкарат от колата ти с тази разлика, че нападението е за секунди, докато писането продължава много по-дълго. Все едно да живееш под един покрив с убиец – психопат. Единственото, което ме крепеше, когато започвах, беше вярата ми, че историята, която исках да разкажа, е добра. Крепеше ме надеждата, че след време можех да споделя ужасяващата, но и вълнуваща същност на Йоханесбург с читателите по света.”

„Обичам трилърите, чието действие се развива на конкретно място, защото винаги съм била убедена, че мястото е от основно значение за един криминален роман. Престъплението е отражение на обществото, което пък е отражение на средата, в която то съществува.”

„Нямам любими сред книгите си. Всяка нова книга, която пиша, ми става любима.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.randomreads.co.za/blogs/10-questions-for-jassy-mackenzie/296

Няма коментари:

Публикуване на коментар