неделя, 22 май 2016 г.

Петер Матисен - 22.05.1927 г. - 05.04.1914 г.





„Научих рано, че не можеш да се размотаваш в пиене, дрогиран или в очакване на музата си. Опитът ми показа, че да сядаш да работиш всеки ден е като да презареждаш двигателя си с гориво. Това си е сериозна работа - търсиш правилния начин да изразиш с думи онази мисъл, която толкова те е грабнала.”

„Според мен американските писатели като цяло създават лоши творби в късните си години. Искам да имам достатъчно силен характер, за да спра да пиша по-скоро рано, отколкото късно.”

„Винаги съм мислил, че истинското ми призвание е художествената литература, което звучи странно, защото имам два пъти повече научно-популярни книги, отколкото романи. Въпреки това не съм променил възгледите си.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.thenation.com/article/when-peter-matthiessen-was-silenced-his-publisher/

Няма коментари:

Публикуване на коментар