неделя, 22 май 2016 г.

Макс Брукс - 22.05.1972 г.





„Ожених се за правилната жена. Това е най-важният съвет, който мога да дам на един артист. Жена ми ме познава по-добре от мен самия и ми помага много в това, да се удържам в правилната посока. Без нея, като другар по оръжие, кой знае къде щях да бъда аз и писането ми.”

„Много внимателно подбирам на кого ще дам да прочете за мнение първоначалния ми ръкопис. Често пъти хората искат да променя цялата история или да я подкарам в посока, в която никога не съм имал намерение да я насочвам. Добрият подбор на хората, които ще прочетат първия ми ръкопис, ми позволява да открия очите и умовете, които искат да ми помогнат да стигна там, където съм имал първоначално намерение да стигна.”

„Няма нищо по-обезкуражаващо от празен лист. Да започнеш да пишеш романа си като чернова, позволява част от това напрежение да се разсее.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.followingthenerd.com/movies/listen-we-team-up-with-the-2dcast-and-interview-world-war-z-author-max-brooks/#sthash.E2vaIXcc.dpbs

Няма коментари:

Публикуване на коментар