четвъртък, 26 май 2016 г.

Керъл О'Конъл - 26.05.1947 г.



„Срещала съм толкова много интервюта, в които авторите казват: „О, моите герои живеят свой собствен живот, аз просто ги оставям.” Ако имах такъв герой, веднага бих го уволнила. Трябват ми хора, които да вършат работата, която искам, за да завърша книгата от кора до кора.”

„Никога не говоря за нещата, над които работя, защото познавах един писател, който непрекъснато говореше за романа, който пишеше, до степен, че изсмука цялата енергия от него и никога не го довърши.”

„Когато във влака или в самолета някой непознат ме попита какво работя, отговарям: „Убивам хора”. Този отговор приключва разговора. Няма зрителен контакт, няма резки движения от спътника ми. Само спокойствие и тишина. Единици са хората, които са ме питали защо го правя.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://triviana.com/books/oconn/oconnell08.htm

Няма коментари:

Публикуване на коментар