петък, 27 май 2016 г.

Харлан Елисън - 27.05.1934 г.





„Единственото нещо, за което си струва да се пише, са хората. Хората. Човешките същества. Жените и мъжете, чиято индивидуалност трябва да създавате ред след ред, прозрение след прозрение. Не го ли правите, историята ви ще бъде провал.”

„Писането е най-тежката работа на света. Бил съм и зидар, бил съм и шофьор на камион и ви казвам - ако вече не са ви го казвали милион пъти – писането е по-тежко. И по-самотно. И по-благородно и обогатяващо.”

„Не зная как възприемате мисията ми на писател, но за мен тя не е в отговорността да потвърждавам вашите конкретизирани митове и провинциални заблуди. Работата ми не е да ви приспивам с фалшивото чувство за правотата на вселената. Това чудесно и страшно занимание да пресъздавате света по различен начин, всеки път свеж и странен, е действие на революционна герила. Карам ви да бърчите нос и да свъсвате вежди.”

„Номерът не е да станете писател. Номерът е да останете писател.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.photographyhistory.com/harlanellisontypewriter.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар