вторник, 31 май 2016 г.

Джон Конъли - 31.05.1868 г.






„И аз казвам да пишете всеки ден, но има моменти, в които това просто няма да е възможно. В един идеален свят всеки ден ще е отличен, но ако откриете, че вместо по двеста думи всеки ден пишете по хиляда и четиристотин думи всяка събота следобед, то тогава – така да бъде. Няма непоклатими или бързи правила и всеки писател открива собствения си начин на писане.”

„Вярвам силно, че писането е занаят. В най-добрия случай, то е заредено със страст и вдъхновение, но основните градивни елементи са думите и именно чрез практиката, чрез пробата и грешката се учите да ги използвате правилно. Аз започнах да се уча първо пишейки вкъщи, после – пишейки за вестници. И все още се уча.”

„Като при много велики писатели, усетът ми беше да пиша за това, което съм чел. Първият жанр в който някога се потопих, беше фантастиката, а втория – криминалето. Ето защо не е учудващо, че тези два жанра са намерили отражение в писането ми.”

„Като повечето писатели, аз съм сврачешка натура и непрекъснато трупам статии от вестници и списания, неясни книги и всякакви неща, които грабнат вниманието ми. Повечето от тях никога не използвам, но някои си проправят път в книгите ми. Също така, всеки път, когато е възможно, се опитвам да се консултирам със специалисти в дадена област, ако реша, че това ще помогне за книгата ми или просто ще ми даде повече яснота по темата, която проучвам.”

„Каквото и да пишете, трябва да го напишете, защото то е важно за вас.”
~~~~~~~~~
Снимка:  http://www.heraldscotland.com/arts_ents/13155320.Staying_a_step_ahead_of_the_pack/

Няма коментари:

Публикуване на коментар