понеделник, 6 юни 2016 г.

Сара Десен - 06.06.1970 г.






„Трябва да съм много силна, когато става въпрос за работното ми време. Да затворя браузъра, да не обръщам внимание на съобщенията за нови имейли и просто да пиша.”

„Не правя предварително подробно структуриране, а по-скоро скелет, както го наричам. Никога не започвам книга преди да имам в ума си първата сцена, последната сцена, кулминационната сцена и първото изречение.”

„Когато работя върху някоя книга, действително трябва да се концентрирам върху историята и нищо друго, иначе се чувствам глупаво. Това е една от причините, поради които не говоря за книгите си, докато ги пиша: дори съпругът ми не знае за какво е романът, преди да бъде написан. Просто зная, че нещо е изцяло мое.”

„Редактирането е трудно, но далеч не толкова, колкото гледането в белия екран и мигащия курсор ден след ден. Сами сте и никой не може да го направи вместо вас. Поне при редактирането, имате още някого в окопите с вас.”

„Аз съм много дисциплинирана, което - при писането - е половин спечелена битка, че и повече.”

„Има толкова много истории, които искат да бъдат разказани. Само трябва да си държите очите отворени.”

„Най-добре пиша следобед, между три и пет, но мога да драсвам по нещо по всяко време. Научила съм се да пиша по всяко време, но следобед е най-добре.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://myhero.com/hero.asp?hero=S_Dessen_cvhs_US_2010_ul

Няма коментари:

Публикуване на коментар