четвъртък, 9 юни 2016 г.

Грегъри Макгуайър - 09.06.1954 г.






„Не станах писател, защото искам да правя пари. Станах писател, защото обмислям твърде много, но това ми харесва и единственият познат ми начин, по който може да се разсъждава с известен финес, е като се разказват истории.”

„Никога не започвам да пиша книга, освен ако нещо не ме боде от вътре. Нещо трябва да ме тормози, като комар,  докато се наложи да направя нещо, за да облекча сърбежа.”

„Хората, които твърдят, че са зли, обикновено не са по-лоши от всички останали. (...) Именно от тези, които твърдят, че са по-добри от останалите, трябва да се пазим.”

„Там, откъдето съм, вярваме в най-различни неща, които не са верни. Наричаме ги „история”.”

„Светът рядко показва пряко смисъла си. Той шепне на свой език и с неясни условности, чрез своя система от символна образност, в която всеки елемент има свое значение в зависимост от разположението му спрямо останалите знаци.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://bibliodaze.com/2014/04/gregory-maguires-egg-and-spoon-acquired-by-universal/

Няма коментари:

Публикуване на коментар