неделя, 12 юни 2016 г.

Ане Франк - 12.06.1929 г. - март 1945 г.








„Всеки има в себе си парченце добри новини. Добрите новини са, че не знаеш колко велик можеш да бъдеш! Колко можеш да обичаш! Какво можеш да постигнеш! И какви са твоите възможности!”

„Въпреки всичко вярвам, че в сърцето си хората са наистина добри. Не Просто не мога да изградя надеждите си върху основа от смущение, мизерия и смърт.”

„Често съм била отчаяна, но никога не съм оставала без надежда; гледам на нашето укриване като на опасно приключение, едновременно романтично и интересно. В дневника си се отнасям към всичките лишения като забавни. Вече съм се настроила да водя живот, различен от този на другите момичета, а един ден - различен от този на повечето домакини. Началото на живота ми беше така изпълнено с любопитни неща, че това е единствената причина, поради която се смея на хумористичната страна в най-опасните моменти.”

„Окончателното оформяне на човешкия характер е в неговите собствени ръце.”

„За човек като мен е странно да си води дневник. Никога не съм го правила и си мисля, че след време нито аз, нито който и да било друг ще се интересува от излиянията на тринадесетгодишна ученичка.”

„Ние всички живеем с една цел - да бъде щастливи. Животите ни са толкова различни и все пак толкова еднакви.”
~~~~~~~~~
Снимка: http://www.liverpoolexpress.co.uk/anne-frank-play-to-premiere-in-st-georges-hall/

Няма коментари:

Публикуване на коментар