петък, 24 юни 2016 г.

Лорънс Блок - 24.06.1938 г.






"Ако искате да пишете художествена литература, най-доброто, което можете да направите е да вземете два аспирина, да се изпънете в тъмна стая и да изчакате желанието да мине."

"Нещото, което ми помага е да си позволя да пиша лошо. Казвам си, че днес ще напиша своите пет до десет страници, които - ако желая - винаги мога да ги изтрия на следващата сутрин. Нищо няма да съм загубил: да напиша и да изтрия пет страници няма да ме върне по-назад отколкото ако съм си взел почивен ден."

"Една моя приятелка - също писател - казва: "Онези, които прекарват почти всеки свободен миг в компанията на измислени хора, имат склонност да са малко странни."
"Упорството срещу предизвикателството е основна част от работата на писателя. Ако наистина не ви интересува много това, да избегнете лесното обезкуражаване, вероятно наистина трябва да вършите нещо друго."

"Ако действително изпитвате желанието да напишете нещо и да забавлявате някого, просто напишете книгата си. Дори ида не промените ничий живот, може да предпазите някого от една или две безсънни нощи."

"Промяната в броя на издателствата е невероятна. Някога бяха дузини, сега са една шепа. Има много успешни романи, които са били отхвърляни повече от двадесет и пет пъти, преди да намерят издател. Къде ще намерите днес двадесет и пет издателства?"

"Колкото по-малко внимание обръщам на това, какво искат хората и повече на това, какво ми се пише на мен, толкова по-добре се справям."
~~~~~~~~~
Снимка: http://tuesdayagency.com/lawrence-block

Няма коментари:

Публикуване на коментар